Han är så söt!

Jag gjorde mina naglar sent igår kväll.. Blev faktiskt mycket bättre än vad det brukar.

Just det; Brittis (mammas kompis), fick barn igår och han är så otroligt söt! När man ser honom önska man nästan att man hade en själv! Ne men det dröjer nog flera år innan jag ska ha någon bäbis.

Vet ni vad jag har gjort idag?! Gått från min skola till Brunnsparken, det är en bit inte så jätte långt är det inte men det tar typ en 15 minuter att gå. Det var jätte jätte kallt kände hur jag snabbt tappade känseln i min näsa haha! Slutade tidigt idag, måndagar+tisdagar=tidigt hemma!

Letade efter en digital kamera på info & lay outen idag och hittade en ganska fin med 10 megapixler och Moeid sa att det är bra. Men sedan sa han att det finns 12 nu så kanske ska vänta och spara till en dyrare? Tänkte bara köpa en för att ha i Turkiet så har ju inte så jätte brottom med att köpa den. Får se vilken det blir...

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0