God natt sov sött!



Var ju på snabba cash med mamma i fredags den var helt okej faktiskt men ingen bio film jag skulle kunna ha väntat tills den kom ut på film. Men men hehe.

Satt en tant bredvid mig som trodde att jag skulle ta hennes jacka eller någonting (min läsk satt ju där). Kändes så kränkande men låtsades som ingenting + hon luktade så illa.

Jag och mamma köpte en Hollywood meny och vi hade nästan allting kvar när filmen var slut!

Köpte massa godis också men åt ingenting så hade massa godis när jag kom hem som jag och Paulina åt när vi kollade på film på voddler. Ne men nu känns det som om det är dags att gå och lägga sig i sängen så man kommer upp ur sängen i tid imorgon. God natt sov sött!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0