Trött idag!


Ligger i sängen helt död! Orkade inte skriva idag efter att jag kom hem från skolan. Stannade kvar i skolan till 20 över 3 idag duktigt va?! Så imorgon blir det redovisning på vårt projektarbete.

Jag va med Moeid också idag en stund vi låg bara i sängen och kollade på tv. Orkade inte göra något idag inte en sätta på en film... Jag har tagit på mig pyjamasen så det blir ingen dagens outfit idag. Kanske imorgon om jag hinner.

Jag ska ju träffa Carro imorgon efter skolan. Det var ett tag sedan kanske 4 månader det är sjukt riktigt sjukt! Vi var så bra vänner innan. Förra vintern va vi med varandra hela tiden. Det ska bli kul att träffa henne i alla fall se ifall om hon förendrats eller något.

Ne nu ska jag lägga mig en stund till sedan duscha och sova. BTW ska ju kolla på Andra Avenyn idag också får jag inte glömma. Eller om jag kollar på det nu så kan jag kolla på ngt annat sen, hmm ja så gör jag.

xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0