Jobbat

jag är helt slut efter att vi jobbat idag! Sov middag från ungefär 2o över 2 till 20 över 5. Åt en jätte frukost idag på jobbet så jag skulle orka med hela dagen och det gjorde jag. Tog bild på min frukost.. Vi får äta vad vi vill där lyxigt right?.. Men jag kör på "vanlig" frukost eller hur man ska kalla det.


Mamma bakade äpplepaj igår tror jag det var. Jätte gott var det trots att jag hellre äter hallonpaj.mums mums. Men nu på måndag blir det inte några mer sötsaker för mig fören på fredag eller lördag.

Jag ska gå över till Vikkan nu och kolla en tjej film ska bara ta på mig kläder. Sedan när jag kommer hem kommer jag nog somna med en gång, så vi hörs imorgon... hoppas alla haft en bra dag idag!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0