Idag

Dagens out fit idag.. som ni märker så har jag alltid "vanliga" kläder eller alltså inget som gör att jag står ut riktigt, det händer väldigt sällan. Jeans och en fin överdel nöjer jag mig med oftast. Vart med Carro nu kul att träffa henne men pinsamt för hon rapa i vagnen (högt)..?!:S


Sedan har ju en jätte gullig klasis (Olivia) som extra jobbar på Santa Maria. Hon hade redovisning idag och då presenterade hon den nya "kollektionen" på afrikanska kryddor. Jag fick denna med Chilli. Hur gulligt som helst evigt tacksam. Va tycker ni att jag ska ge henne? (Måste ju ge något tillbaka).


Förresten för er som undra hur redovisningen gick, så kan jag la säga att det gick bra men det kunde gått mycket bättre jag glömde att säga vissa saker.

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0