I skolan

Trött, trött sitter i skolan på lektion och kan knappt hålla mina ögon öppna! Ska till NK idag för kan inte gå tillbaka till Björn Borg affären haha MYCKET PINSAMT! Kommer inte ihåg om jag skrev det men om jag inte gjorde det så sak samma. Det var MYCKET PINSAMT i alla fall. Ne nu ska jag se till att göra lite nytta! 

Har betalat av flaket nu i alla fall så det är skönt att man kan glömma det. SKÖNT, SKÖNT… Nu ska jag bara hitta klänningar. Eller klänning, för kan inte bestämma mig om jag ska gå på balen. Det är 600kr och jag är ganska osäker på om det är värt det, jag vill inte vara med på Valands hemsida sedan?! Va tycker ni ska jag gå på min student bal eller inte?

xoxo Nina ♥


Kommentarer
sofia

klart du skall gå.kommer ångra dig om du inte går.

2010-02-24 | 14:26:57
julia

Det är klart du ska gå! Det är nog rätt dyrt såklart men det är ett minne för livet! tycker absolut du ska gåå :)

2010-02-24 | 14:49:07
Anonym

Din mamma får betala för dig för du skall gå !! Annars får du komma till mig så skall jag hjälpa dig med pengar.... om du kan komma på vem jag är <3

2010-02-25 | 12:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0