Hemma från Älsklingen


kolla in dessa läckra trosorna som min syrra sytt btw!!! haha riktigt fina faktiskt speciellt dem med den "lila/bruna" rosetten. Jag fick den med lila/brun rosett. Sedan har jag fått massa annat (hon har fixat sin gaderob vilket jag också borde göra.

kom hem från Moeid för bara någon minut sedan. Det har varit riktigt soft och kul faktiskt. Vi försökte att kolla på en love film men den va så dålig (den va dålig pga att han valde film). Hade jag sagt vilken så hade han nog tyckt om den mer. (Han kollar aldrig sånna filmer, speciellt inte dem jag vill se). HAHA men eftersom jag är så snäll så blir det att vi kollar på dem han vill..

Imorgon ska jag jobba jag ska servera frukost till ca 430 gäster. Kul! Lite spännande också eftersom jag inte har jobbat på ett tag nu.

Btw som ni märkte hann jag aldrig blogga hemma hos Moeid men men. När jag väl är hemma så är jag duktig på att uppdatera tycker jag. Ne nu ska jag in i duschen en snabbis och sedan blir det mys framför TV:n med chips och läsk. (Det är ju Lördag så under helgerna får det bli undantag).

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0