En dag med Micha!

Det har varit en lång dag idag. Först jobba jag, både jag och Mohammed va hur trötta som helst haha! Efter jobbet så träffade jag Micha runt halv 4, vi åkte hem till hennes mamma som bor i Majorna och åt middag kycklinggryta med ris, super gott va det faktiskt sedan åt vi glass med mjölkchoklad i haha! Efter de så åkte vi in till stan och fika på "pippi långstrumps cafe" eller vad det hete. Tro mig det va saker överallt men det var jätte mysigt och vi satt där i flera timmar och pratade om allting. (Tog igen tid vi missat från varann super mysigt).

Så gissa om jag är helt slut nu!.. Men jag har tagit ledigt imorgon och fram till helgen + hela helgen riktigt skönt, gjorde det för att vara så mycket med Moeid som möjligt.

Love Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0