Med Moeid

Så nu är jag äntligen ledig tills på Tisdag. Lärt mig kassan helt utantill nu. Jag kan ta betalt med alla kuponger och VIPar och sätta upp på rum och på alla andra sätt! Men nu när jag är ledig ska jag inte prata mera jobb. Jag solade en stund idag efter jobbet så är bruun nu. Ska sola med jämna mellan rum nu så att det håller i sig tills jag tar studenten.

Moeid kommer idag och han ska sova hos mig. ÄNTLIGN! Saknat honom så mycket, vi ses ju inte lika mycket som innan längre pga jobbet.

Men nu ska jag kolla på någn film sålänge medans jag väntar på Moeid och så ska jag städa upp lite i mitt rum och fixa mig innan han kommer.

Kramis Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0