Jobb, jobb, jobb

usch usch vad dammig min blogg är nu haha! (För er som inte fattade; så menar jag att jag inte har skrivit på ett bra tag! Jag trodde att jag skulle få mer tid till det nu när jag praktiserade men det fick jag inte eller jag är bara allmänt lat utav mig. Jag har jobbat T, T, T, S, S hittills. Och T=Tidig 7:00-15:00 S=Sent 14:30-22:30. Så kommer vara helt slut imorgon. Ska jobba T (Tidigt) imorgon. Men sedan är jag ledig på Måndag, ska bli skönt. Den tiden tillbringar jag med min Älskling Moeid (Ja vi är fortfarande tlsm hehe). Får ta mig tid att träffa Vikkan snart också hon börjar bli galen på att jag jobbar hela tiden.

Ne men nu ska jag inte tråka ut er med massa jobb. Jag ska försöka damma av min blogg nu lite oftare så vi hörs snart igen!

Kramisar Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0