Jobbat idag!

Hade jätte kul igår på kräftskivan eller kul i alla fall. Tog evigheter att skala en räka, Moeid lärde mig igår. Kräftorna vågade jag inte ta i så åt typ 3 bara. Jag och Moeid gick därifrån runt halv 11 tiden eller något tror jag. Så gick och la oss med en gång när vi kom hem typ.
kräftskivan

Jobbade idag ju så lämnade Moeid ensam imorse men han stannade inte tills jag kom hem. Målade om mina naglar idag rosa glitter bara! Orkade inte sitta och fixa med dom. Sedan har jag typ sovit bort hela dagen skulle träffa Vikkan en stund men somnade ju.
jobbet
jobbet innan vi öppnade typ.

Min frukost åt en smörgås med men fick inte med den på bilden.

Imon ska jag på förhandsvisning för filmen Prinsessa. Klockan 9 så kommer vara hemma jätte sent. har teckenspråk för första gången imorgon i B huset och kommer nog komma vilse där eftersom jag har bara mina lektioner i A huset men det ska nog gå bra.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0