1år idag älsklingen!

Haha, det brukar ju vara så att när man skriver och är aktiv på sin blogg så får man mera läsare.. För mig är det typ tvärt om, när jag inte har skrivit någonting så är det jätte många som besöker.

Ingen skola idag heller ska ringa vårdentralen idag för att få en tid så dem kollar min rygg.

Idag är det ett år mellan mig och Moeid! Jag kan knappt fatta att det är det, det har gått jätte fort och jag kommer verkligen ihåg när vi träffades för första gången efter att han kommit hem från Iran, minns det som om det vore igår! Vi har haft våra problem men aldrig har jag älskat dig mindre för det. Är verkligen glad att det varit så som det varit mellan oss nu för tiden. Igår så sa Vikkan "Janina du har det perfekta förhållandet just nu". Och jag håller verkligen med henne haha!
Nina och Moeid
(Första bilden på oss tlsm! Typ därför jag använder den mest...)

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0