Trött om man inte äter?

Var typ inte hemma någonting igår heller, efter skolan så gick jag och Paulina och sola sedan åkte vi in till stan då möte jag upp Älsklingen, Liridon och Afram på bagetten i korsvägen sedan åkte jag och Moeid iväg till tecken språket. Det var verkligen mycket roligare i hans grupp än i den jag gick i innan! Så det var ett lyckat byte haha!


Sitter i skolan just nu och väntar på att samhäll ska börja tillsammans med Olivia, Malin och Khadro! Efter det ska jag möta Paulina i stan så ska vi åka och sola! Sedan kanske jag ska möta Vikkan eller måste ringa henne i alla fall och kolla hur det går med allting! Idag blir det nog att jag fixar mina naglar, pinsamt att gå runt med dem nu, måste fila och måla om och massa!


Blir man trött om man inte äter tillräkligt? För jag somnar runt halv 10-10 varje dag och då har jag verkligen inga krafter kvar jag är verkligen helt slut körd och somnar utan att ens veta av det. Så missa slutet av Desperat Housewives igår. :(


xoxo Nina ♥

Kommentarer
Sandra

Klart du blir trött om du inte äter tillräckligt..

Maten är ju det viktigaste både för kropp och själ..

Hoppas du slutar att svälta dig, ich börjar att äta igen.

2009-10-14 | 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0