Mat?

Åååh gud saknar mat! Hahaha det trodde ni va?! Det gör jag faktiskt inte längre ändå har det bara gått 3dagar och måste faktiskt säga att man ser lite resultat på vågen redan inte mycket men några gram i alla fall!

Ringde och bytte teckenspråks grupp idag och det gick jätte bra, läraren som jag byter till är hur gullig som helst i alla fall på telefon snacka ett bra tag där. Men glömde säga det med min praktik men det löser sig nog. Ska dit på tisdag så hoppas det går bra och att dem inte kommit allt för långt.

Ska ringa Gamleport imorgon för orkar inte ta det idag. Så jag kan snacka lite med Malin och Sara om det också...

xoxo Nina ♥

Kommentarer
Vikkan

asso banta?

du är redan jävligt smal.. Och man går inte ner av att man inte äter, för när du väl äter mer än vad du brukar så kommer du gå upp xtra fort bara för det?

är det moeid som klagar på att du är tjock lr vadå?

2009-10-07 | 17:08:31
URL: http://divastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0