Jag gör det för min skull

MacDonald´s


Okej det hära med att jag bantar det är inte så att jag inte äter någonting jag bara äter mindre och kanske inte alla målen som man ska äta! Jag bantar för att se resultat snabbare på både vågen och kroppen, jag äter ju fortfarande men i mindre portioner och kanske inte allting. Men igår efter att jag skrytit om att det gick så bra på bloggen med att jag banta så blev det mindre bra efter det. Men men det fixar jag snabbt. SEDAN GÖR JAG INTE DET FÖR NÅGON ANNANS SKULL UTAN FÖR MIN EGEN!


Ska strax gå och sola så jag blir lite brunare sedan kanske jag ska sätta mig och plugga ännu mera idag! Det blir nog att jag får ringa gamleport imorgon i stället för träffar inte Malin och Sara idag vill ju kolla med dem, vad dem tycker att jag ska säga. Sedan måste jag leta annan lokal i fall att det inte går där. Usch usch! Btw vet inte om jag berättat varför jag ska ringa gamleport. hmm..? Men i alla fall det är så att jag fyller 18år och vi har vårt projektarbete i skolan som ska vara klart innan jul eller efter men innan skulle kännas skönt. Så då har jag, Sara och Malin bestämt att vi ska fixa en fest för mig typ. Får se hur det går!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0