Är super trött

Nu sitter jag här me min jordgubbs smoothie. Ganska sur eftersom den bara är gjort på filmjölk och jordgubbar. Men det funkar faktiskt! Börjar halv 9 idag med info & lay out, orkar verkligen inte med det projektarbetet vi håller på med. Dem tjatar hela tiden; hur går det? hur långt har du kommmit? du vet att det är vecka 45 det ska vara klart!? Man blr licksom helt lack på lärarna! Dem säger att det är självständigt men ändå så står dem bakom ryggen och säger du kan ju börja med detta och detta!


Idag har jag religion prov på Kristendomen. Jag tror att det kommer gå ganska bra  faktiskt för på något sätt så kommer jag ihåg tankekartorna vi gjorde på förra lektionen nästan utan till. Om jag läser lite till så kanske jag får in exakt allting. För ska jag vara ärlig så har jag inte pluggat någonting eller kollade lite på det igår när Moeid läste på sina ord.


Får se vad som händer idag hoppas på att det blir bättre väder.. att det inte regnar då alltså. Så kanske man går ut eller någonting.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0