Vaccinet=Vikkan tappat känsel

Jag mår bra och har faktiskt inte ont i armen alls längre efter sprutan, kändes lite förut men nu känner jag inte något alls. Det regnar verkligen mycket idag och det är jätte kallt! Satt på mig leggins och t-shirt och lagt mig i sängen, är jätte seg idag!


Vikkan har också tagit vaccinet och hon sa att hon inte kan känna sin underläpp längre. LÄSKIGT! Hon svarar inte mig när jag skickar sms så får la vänta på att hon ska få tid till det. Hon brukar ju ha tid eller hon har ju sin tele med sig överallt. whatever hoppas på det bästa för henne i alla fall...:O Moeid tog också vaccinet idag och han mår bra! :)


Ska strax äta middag, det blir pasta och köttfärssås idag. Mums*.


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0