Samhäll lektion!

Sitter på samhäll nu och vi går egenom veckans nutidsfrågor det går inte så bra för mig haha vilket det aldrig gör, för jag inte läser tidningen men kanske ska börja göra det, så jag får lite bättre resultat haha! Sedan kanske det är bra att veta vad som händer i världen.


När jag kommer hem ska jag nog ta och koppla in Wii spelet i min TV så jag kan börja träna lite hemma i alla fall! Sedan blir det gym för mig! För snart tar jag studenten wiiiihoooo!!!


Ska med Mamma och Brittis på Julbord på Fredag på Valand hahaha kul kul. :P


xoxo Nina ♥

Kommentarer
Vikkan

DÅ DRICKER DU VIN ELLER NÅGOT! HAHAHA XD

2009-11-25 | 19:27:04
URL: http://divastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0