Hemma från Vikkan

Mums nu sitter jag i mitt rum med min Ben&Jerry´s! Kom hem från Vikkan för typ en halvtimme sedan! Alla låg och sov här hemma utan Sebbe!


I alla fall hjälpte Moeid med hans plugg lite grann igår, sedan efter det så åkte jag in till stan och träffade Vikkan. Vi gick till Cosmos eller hur det stavas! Men innan det möte hon upp mig i brunnsparken och vi gick direkt till Åhlens för jag såg ut som "hej kom och hjälp mig" Haha! Jag köpte en foundation (Max factor). Så fixade mig lite granna bara! Sedan efter det gick vi till Cosmos och fikade, jag åt chokladkaka med cokladsås & grädde och drack Coca-cola - Vikkan åt bärpaj med vaniljsås! Det var faktiskt jätte gott där!
foundation
(Färg: "80 bronze")
kladdkaka
min kladdkaka jätte god, orkade inte ens äta upp hela!

cola och Vikkans bärpaj
Vikkans bärpaj och min Cola ;)


Efter det köpte vi godis och åkte hem till Vikkan och kollade på film! Och nu sitter jag i mitt rum och äter glass klockan halv 12 nästan (inte bra). Fattar inte hur jag kan få i mig allt ätit massa saker igår!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0