God natt gullisar!


Har jätte ont i ryggen, det är verkligen hemskt nu har jag så ont att jag knappt kan gå! Va ju på akutmottagningen på vårdcentralen i Lunby elle va det var och träffa en läkare. Han sa att det var ryggskott men jag har haft ont ända sedan September och nu har det bara blivit värre! känns verkligen som om någon hugger mig i ryggen lite då och då. Känns inte som att tabletterna jag fick fungerar heller. :'(


Ska strax gå och lägga mig så att jag slipper smärtan! Kanske ska sjukskriva mig från skolan om det inte gått över, över natten! Btw mina nya armband matchar min klocka jätte bra ska gå och köpa ett armband till imorgon kansske beror på ryggen...


Men nu kom jag på att jag kan inte missa skolan imorgon jag kan verkligen inte missa en teckensråks lektion så får stå ut imorgon också. Gör verkligen jätte ont att åka buss och gå till den och gå ifrån den. :(


GOD NATT SÖTNOSAR HOPPAS NI HAFT EN UNDERBAR DAG!

God natt











xoxo Nina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0