Ännu ett inlägg..

vanilj latte
Köpte min favvo latte imorse när jag åkte till skolan (Vanilj latte). Fick svepa den fort när jag kom dit efetrsom vi hade data lektion och man får inte ha mat eller dryck där inne i fall att det skulle hända någonting, som att till exempel spilla ut latten över datorn! Men hann dricka halva i alla fall innan jag kom fram till skolan!


klocka
Min klocka jag fick av Paulina när jag fyllde år, skulle köpt den själv men det blev aldrig att jag gjorde det, så hade tur att jag fick den av Paulina ist! Visst är den fin?! Kanske inte värsta feta, märkes klockan men den duger för mig för tycker att det är jätte fin!

Ros av moeid
Fick denna rosen av min älskade älskling, Moeid och så fick jag ett jätte fint halsband av honom. Men har inte lagt in bild på halsbandet på datorn ännu men kanske gör det senare eller imorgon. Nu har jag lagt upp massa inlägg efter varann. Bra va?! Nu har man massa att läsa och kolla på! hehe!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0