Morgonpigg?

God morgon. Jag vakna med att jag var lite snuvig och hade lite hosta hoppas det försvinner under dagen ska ju träffa Moeid och vi ska bada. Ska vara hos han klockan två så denna gången så ska jag hinna med bussen bort till han. För pallar inte sitta på en hållplats inne i stan i denna värmen typ 20 minuter. Jennifer och Paulina ska också bada vid Askim så vi träffar nog dom där. Senare på dagen/kvällen vet jag inte vad som händer, Moeid kanske sover över får se hur det blir med det. Hmm... just det Vikkan kommer hem ikväll så ska ringa henne och kolla hur hon hade det i Turkiet. Ne nu får jag ta och pallra  mig upp ur sängen och äta frukost. Ställde klockan på 8.00 för att väcka Paulina och nu kan jag inte somna om det är därför jag är vaken så tidigt idag.

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0