Bada med Vikkan och Adrian

Hann aldrig skriva igår kväll när jag kom hem från Moeid. Det blev ganska sent och jag var så himla trött. Idag ska jag iaf åka och bada med Vikkan och Adrian. Äntligen har hon kommit hem har varit så segt utan henne. Men hon är hos sin mamma så det är lite jobbigt för hon bor i Kärra och det är jobbigt att åka dit hela tiden. Men men vad gör man inte för henne hehe. Händer inte så jätte ofta att jag åker dit men ändå höhö.
Hade en jätteunderbar dag igår med Moeid trots att vi blev så trötta till sist. Snacka med Pappa och Mamma om semestern och dem säger att dem ska åka till Dalarna och om jag vill så kan jag åka till Stockholm för det tar BARA två timmar. Funderar på att stanna hemma faktiskt orkar inte åka dit. Men mamma vill inte att jag ska vara ensam hemma en hel vecka. :O Finns ingenting att göra där ju. Man är ju inte liten längre och kan inte gå till vilken människa som helst. Jag har tappat kontakten med dem som bor där också kan ju inte bara gå och ringa på efter så många år. Just det Sebbe har bränt sig överallt och då menar jag att han verkligen har bränt sig. HAHA!!! Det blev ju aldrig att Paulina, Jennifer, Kevin och Sebbe bada i Askim. Dem badade i Lilleby istället. Vilken diss va?! Ne men nu ska jag ta och packa så vi kan åka och bada.
God morgon
xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0