Sovit nästan 4timmar

God morgon. Usch vad jag är trött vill bara ligga och sova nu igentligen men men, 10 över 7 får jag börja gå. Har tagit bort mitt fina nagel lack också. Någon hade tagit mina svarta-jobbar-jeans och tvättat dem så nu är dem jätte blöta får jobba i leggins idag. Tror inte att Moeid kommer att vara med mig idag heller, han har blivit konstig mot mig allt börja igår. Så det känns jättejobbigt just nu för att han säger att det inte är något. Det har regnat inatt och det kommer nog snart att börja regna igen, det är jätte stora svarta/gråa moln utanför mitt fönster så tar med mig paraply för säkerhets skull. Ne men nu ska jag ta och äta något så att jag orkar gå till jobbet!

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0