Bråk med grannen

Är riktigt trött nu men ska snart dra ut igen, med Jennifer och Paulina. Jag och Paulina har varit i stan nästan hela dagen. Jag leta efter en klänning. Jag hitta en jätte fin men jag köpte en annan på Gina en orange och så köpte jag nagel lack till den. Ska be pappa eller någon annan att fixa den andra klänningen åt mig. Den var verkligen super fin ångrar mig att jag inte köpte den. Men i alla fall efter att vi hade vart i stan så gick vi hem till moster och grilla. Det blev värsta bråket med hennes grannar dem gnäller på att röken åker in i deras balkong, dem kan ju bara stänga den då. Vi grillar ju inte hur länge som helst. Efter det så tog jag och Paulina och jennifer en promenad.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0