Att kalla mig Hor* är över gränsen

När Ismael kom så softa vi bara i mitt rum eller Moeiid spela schack med min bror och Ismael satt vid datorn, själv stod jag i fönstret och sola haha! Sedan efter ett tag så gick vi ut med Joy. Hon har blivit helt flippad. Efter det gick vi hem till mig igen och så gick ismael och Moeid in till Sebbes rum, han spelade CS där inne, sedan så va vi där ett tag sedan gick vi in till mitt rum och satt i min säng och snacka och sånt. Det kändes lite konstigt att Ismael kom hem till mig hehe känner han inte ju, har bara träffat han några gånger men han verkar vara snäll och sånt.

Just det det finns en tjej som håller på med Moeid helt tragiskt är det. Hon smsar och ringer han och massa och han vill inte snacka med henne, han säger det till mig i alla fall att han inte gillar henne. Så jag har bett henne själv att låta han vara men hon vägrar. Hon typ skrev att jag e Hor* när hon "strula" med 2 olika killar på en och samma kväll och sedan springer hon efter min kille och försöker att ta han. Orkar inte med såna fjortis saker men att kalla mig Hor* är över gränsen!

Efter att jag var med Moeid så gick jag hem till Jennifer. Där lagade vi mat, vi lagade tacos gratäng och sedan satt vi ute och åt det. Det var jag, moster, Jennifer och Paulina som åt. Sedan så satt vi bara ute i solen och  umgicks lite grann. Nu är jag hemma. Är jätte ledsen för att jag vill verkligen ha den klänningen funderar på att dra och köpa den ändå.

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0