-*Iskallt*-

Moeid
God morgon, sovit gott? Jag vaknade tidigt idag för att ha jullov asså... men det kan vara för att denna natten var jätte hemsk hade massa madrömmar och vakna av panik. Riktigt jobbigt!

Igår när jag skulle åka från Moeid fick jag vänta på bussen i 20-25 minuter och det var riktigt kallt hade inte på mig så mycket kläder heller. Sedan när jag kommer in till stan och ska byta buss så missade jag den precis, så fick vänta 10minuter tills nästa skulle komma-brrrr! Men när jag väl va hos honom kollade vi på en film sedan spelade han CS.

Ne men nu ska jag äta frukost sedan ska jag fixa lite i mitt rum och så. Måste damsuga och fixa med min säng. För när jag kom hem igår så hade ngn spilt någonting i min säng det var inte kul kan jag säga!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0