-*God morgon!*-

God morgon! Har varit uppe klockan halv 6 idag och sjungit för min syster hon fyller ju år idag! STORT Grattis till henne. Hon fick jätte sexiga underkläder av mig! Hon behövde faktiskt ny BH. Börjar kvart över 10 idag! Så har ganska lång tid på mig tills jag behöver åka. Har redan fickat min frukost, gjorde det igår innan jag gick och la mig, i fall att jag inte skulle orka gå upp.

Detta fick min syrra av mig! BTW hon fyller 17år! ;)

Kolla snön, bilden är tagen från igår morse! Idag är det frost på mitt fönster så det borde verkligen vara iskallt!

Skulle ju ladda upp bild på hur jag såg ut när jag åkte till skolan igår haha! Sådär klumpig såg jag ut!

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0