Historian

Kom hem från Moeid för typ två timmar sedan ungefär och lite till hehe. Det var jätte mysigt att träffa honom. Vi gjorde inte så himla mycket faktiskt, spelade kort och massa sånt. Jag förlora hela tiden usch hatar kort men men det börjar bli ganska kul. Åt nyss MacDonald´s jag borde inte ha gjort det men va verkligen grymt sugen på det.

Men i alla fall här kommer historian som ni ba måste höra! Fast den är nog inte så kul om man inte va med men i alla fall. Paulina kom och sa till mamma att det stod ngn på vår parkering, vi börja undra vem det kunde vara men tiden gick och gick och strax skulle min pappa komma hem och han hade blivit galen om det stod ngn på hans parkering, så vi ringde ägaren. Ungefär såhära lät det:
-Mamma; Ja hej mitt namn är Gisela K***** och eran bil står på vår parkering.
-Ägaren; På eran parkering? Vart då?
-Mamma; På Akkas gata i backa.
-Ägaren; Nej men den ska stå i Udevalla!
-Mamma; Nej men den står här på min parkering i Backa.
-Ägaren; Hur vet du va det är min bil då?
-Mamma; Men det har jag naturligtvis kollat upp.
Och så berättar hon regestrerings numret på bilen och det visade sig vara hans!
-Ägaren; Men då ska jag kolla med min fru.
-Mamma; Ja tack så hemskt mycket, min man kommer snart hem så den måste flyttas. Hejdå.
Ägaren; Hejdå.
Efter någon minut kommer en tant elle äldre kvinna och flyttar på bilen. Och går hem till X efter att hon flyttat på bilen och sedan ringer X hem till oss för att X fattade att det va vi som bad henne flytta på bilen. Men det samtalet drar jag inte upp. Men hon äldre kvinnan var i alla fall otrogen mot sin man!!! För hennes man asså ägaren ringde mamma och sa sedan asså du är ju sjuk min fru är i Udevalla och hon åker där ifrån nu! Jag vill att du skickar bild på bilen. Hahahaha kanske inte så kul men aja! Ljuga för sin man på det sättet asså är hon dum eller...

xoxo Nina


Kommentarer
Vikkan

Hihii.. pinsamt:) tack för du skriver X

asso jag kissade nästan ner mig när mamma berätta för mig :o

2009-08-16 | 14:34:50
URL: http://divastaar.blogg.se/
Janina

Hahahaha! mm det var jävligt kul.. Puss<3

2009-08-16 | 18:53:46
URL: http://niiinahs.blogg.se/
Rebecca

Hahahaha. Snacka om roligt.

2009-08-16 | 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0