Paddan, middag, Liseberg och Film!

Hej hej kom hem sent igår kväll så orkade inte uppdatera någonting! Men i alla fall det var jag, mamma, pappa, Sebbe, Paulina, Vikkan, moster och Jennifer som åkte iväg på turist dagen haha! Först när vi kom fram in till stan så köpte vi massa dricka och batteri till kameran. Sedan gick vi till Paddan och vi fick stå i kö ganska länge men det gick ganska fort ändå hehe. Jag var fotograf, tog massa bilder på allting typ.
Göteborgspasset Paddan gudie till Paddan

Efter att vi hade åkt Paddan gick vi upp till Avenyn nästan. Men på vägen dit så gick vi till stånden som ligger vid kanten av gångvägen. Där köpte jag och Paulina ett armband var, och Jennifer och moster köpte fotlänk. Sedan bestämde vi oss för att gå och äta någonstans, det blev vid vasaplatsen typ fast längre ner i think? I alla fall jag och Vikkan delade på en Hawaii pizza, efter som jag inte äter så jätte mycket så hade jag inte så mycket att välja på. Blev  jätte mätt. Beställde in en cola till den. Riktigt mysigt var det! 
min cola Hawaii

Efter att vi ätit tog vi spårvagn 13 till korsvägen och så gick vi in på liseberg och där köpte jag och Paulina 2 dagarsband och mamma tt band för dagen. Vi hann inte åka så jätte mycket för vi kom in runt 5 ungefär men vi va där tills det stängde hehe! Pappa betalade banden och sedan åkte han och Sebbe hem. Jennifer och moster ville inte åka ngt förutom flumride så dem köpte bara sån biljett för just den! Först så åkte vi colorado, seden åkte vi lisebergsbanan och på vägen dit så va en av Moeids kompis där han ba "hej Janina" tyvärr hörde jag inte det så sa inget tillbacka, det var min mamma som sa efter vi gick förbi honom så såg de efter att det var han. Efter att vi åkte lisebergsbanan åkte vi flumride tyvärr fick man bara vara 5 i en båt, mamma och moster åkte i en och jag, Paulina, Vikkan och Jennifer i en haha! Mamma köpte korten också på den. 
Efter åkte jag och Paulina någon konstig sak bredvid flumride, medans mamma och dem köpte dricka. Sedan spelade vi på lite olika saker. Jag vann ingenting som vanligt. Men mamma gjorde, moster och Jennifer också haha! Sedan åkte jag och Vikkan svingen tror den hete så ? eller någonting jätte hemsk e den! Sedan åkte vi lisebergstonet och köpte mat på burgerking innan det stängde.
Jennifer, Paulina, jag och Vikkan mamma och moster

liseberg liseberg

När vi kom hem så la jag, Vikkan och mamma oss och kolla på Baksmällen trodde den skulle vara bättre! Sedan Efter den satte jag och Vikkan på Eagly eye, smnade på den efter typ en timma! Detta blev ett hemskt långt inlägg usch!

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0