Åkte och träffa Moeid!

Tyvärr blir det ingen bra bild på mina naglar men får fixa en med den vanliga kameran sedan. Åkte till Backaplan och träffade Moeid, vi hämtade ut hans linser och gick in till Intersport och sedan Stadium. Sedan åkte vi in till stan, vi gick till hemköp och han köpte gifflar och yougurt haha. Sedan efter han ätit så gick vi till Åhlens och MQ och kollade på kläder. Sedan träffa vi ngn av hans kompisar och va med dem en stund sedan efter att vi gick satt vi och kolla när två stycken spelade musik inne i stan. Sedan gick vi till Donken. Efter ca 40 min så åkte vi hem... När jag kom hem åt jag middag (spagetti och köttfärs sås).

xoxo Nina

Kommentarer
Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett spel & en massageolja från Calore.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-spel-massageolja.html



Var gärna med =)Kram//M

2009-08-18 | 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0