HLR kursen

Det var faktiskt kul att gå på HRL kursen och även lärorikt! Ska se till att Andreas kan gå den med, jag har såklart berättat vad jag lärde mig men inte allt... Vi fick göra massa övningar, när  vi skulle göra övningarna på varann var det lite jobbigt men på dockorna var det kul! Jag var den ända som var gravid (vilket var väntat) en av tjejerna/mammorna som var där bodde här där vi bor så vi bytte nummer och bestämde att vi skulle gå promenader tillsammans när min flicka kommer. Även samåka till kursen nästa gång. Hon verkar super trevlig! Hon har en dotter på 9månader så hon ligger ju ca ett år i förväg med allt men det kan vara bra att ha någon att prata/fråga när något uppstår... Ingen av mina vänner har ju barn, hennes vänner hade heller inte några barn. Hon är 24 år så det är ju i samma ålder som mig ungefär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0