Nyckeln till mitt hjärta

Sov hemma hos Moeid från igår till idag, vi kollade på film och myste. Hade jätte svårt att somna så runt 1-Halv 2 somnade vi busigt va?.. Sedan lämnade han mig imorse hemma hos honom för att han skulle till jobbet, konstigt nog så somnade jag faktiskt om och sov ända till 12:00, då fixade jag mig fort och gick ner till hans jobb och lämnade nycklarna. Skall träffa han på torsdag igen, LÄNGTAR kanske blir Liseberg om det är fint väder.

(Hans nycklar Nyckeln som är "prickig" är nyckeln som han fick av mig som går till mitt hjärta remember?..) Här är inlägget http://niiinahs.blogg.se/2010/july/key-to-my-heart.html#comment
LOVE Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0