Lite ändringar...


Som vanligt så kan jag inte hålla mig till vad jag planerat, men det är ju för att det ändras väldigt mycket på jobb schemat men hoppas att jag ska slippa ändra mer nu haha! Moeid sov hos mig från igår tills idag! Mys mys, skulle ju ha tränat Yoga idag men den va alldeles för tidig så ingen träning idag om jag inte drar iväg till gymet senare?

Onsdag inga planer ännu bara träningen, samma sak på torsdag, fredag ska jag jobba sent så får avboka mina träningspass där lite synd för mitt favvo pass är ju då. På lördag eller på söndag så kanske jag ska till Liseberg med Moeid!

BTW Moeid har inte glömt dig men vi har ju inte bestämt ngt ännu därför är det inget insatt att jag ska träffa dig älskling haha! LOVE YOU

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0