Litet tips från mig.

Berättade ju att jag skulle ha lockigt hår nu när skolan börja, men det blev vågit istället för att jag hade ingen hårspray. Får ta och köpa det idag när jag och Vikkan åker till stan. Gissa om Paulina va sur när hon fixa mitt hår igår kväll.. Men så går det när man skjuter upp allt till sista minuten! Hon blev jätte sur när jag berättade att hon brännde mig. Thi.. Undra va hon säger när jag kommer och ber henne locka mitt hår..(A)

(fast nu är det inte så ihopsatt.. sovit med det ju, grymt finare dagen efter).
TIPS: För att lockarna/vågerna ska hålla/se fräscha ut hela dagen och till nästa dag så ska man ha håret lite längre i tången, man brukar ha det minst 8-12 sekunder beroende på hur tjockt hår man har lägg till 5 sekunder extra så håller dem ett bra tag/2 dagar. Jag tycker det blir finast om man fixar lockarna/vågerna kvällen innan.

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0