Hem till min älskling!

Ska sova hemma hos Moeid! Först skulle jag ba träffa honom men han svarar så segt på sms så klockan blev så  "mycket" nu (han bor ju 55minuter ifrån mig med buss). Ska packa ner saker för att när jag vaknar imorgon hos honom så vill jag kunna se bra ut. Hemskt att se ut som ett monster varje gång. Thi...

Mitt ansikte är rött/rosa för att TV:n lyste på och lite för att jag har bränt det lite grann men det syns inte längre nästan.. Om man tittar noga så ser man min spricka jag har mitt på läppen. Gör verkligen jätte ont! Använder sjukt mycket läpp balsam nu för vill inte att det ska spricka mera.

Va tycks om min nya frisyr? Ser extra oskyldig ut tycker jag. Jag är ju det men...

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0