Wake me up..

Godmorgon sunshines!
Är jätte  trött, borde inte vara det?.. Iaf jag och Paulina låg i sängen länge och snackade igår eller en stund sedan somnade jag. jag vaknade med sååå dålig adedräkt så att det finns inte, pga macdonalds maten som vi åt igår puu..* Så duktig är min syrra på att hålla mig borta från skräp mat haha! Ne men nu ska jag verkligen skärpa mig!

Min blomma som jag fick när jag fyllde 18 lever fortfarande, den har ju dött atal gånger men nu har den varit vaken ett bra tag!.. REKORD!

Hmmmm* Kommer mina leggins idag tror ni?! (beställde hem dom förre blazern, den stickade tröjan, och halsbanden).

Vi börjar dagen med en gammal gammal låt men som gör att man verkligen vill hoppa upp ur sängen och dansa! Haha enjoy sweetyes!


Love Janina

Kommentarer
Carolyn

Ja, den där låten är skön. Man blir verkligen pigg av den. Ha en bra dag!

Kram.

2010-08-17 | 12:36:48
URL: http://croncks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0