Är verkligen jätte hungrig

ååh nu skriker min mage efter mat, efter att mamma har fixat med julgardinerna så ska vi börja laga maten! Blir tacos idag mums! Är verkligen hur hungrig som helst!Tänk att det är söndag redan, det går verkligen fort... 


Ska äta lussebullar idag också mums mums! Brr det är ganska kallt också eller så lämna Moeid sin sjuklighet kvar här oss mig! Haha.. Har verkligen varit underbart att träffa honom. Blir nästan en hel vecka mellan våra träffar nu för tiden, känns lite jobbigt. Så jag får ta och lägga ner mer energi på att han ska träffa mig haha! Idag blir det också en lång lång dusch eller bad kanske båda två... Måste verkligen duscha ut allt jag har i håret!


Har blivit beroende av DiSNEY CHANNEL, kollar på det hela tiden menar verkligen hela tiden! Dragit med mamma också så hon kollar också lite grann, inte lika mycket som mig!


Massa beröm till mamma idag för att hon varit så duktig med att fixa julgardinerna och tvättat fönsterna.
disney channel


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0