Överlycklig hihi

Är överlycklig för att jag har spenderat hela kvällen och natten med Moeid. Hans mamma kom och lämnade honom gulligt va! Sedan hängde hon med upp till mig också hans syskon kom också med. Hon stannade inte länge alls, typ 5 minuter eller något bara. Min mamma och hans mamma snacka i tele också hehe. Vi var tvugna att gå upp jätte tidigt för att hans mamma sa att han skulle vara hemma 11 för dem skulle till sina kusiner, hon sa att jag fick följa med.. Men jag känner mig nog inte redo att träffa dem ännu. Men det blev inte att han åkte idag så känns värsta tråkigt att han behövde lämna mig så tidigt för inget ? Men han åker imorgon. Vi gjorde inte så mycket alls typ bara låg i sängen och myste och kolla TV och film vi gick en promenad med Joy också. Efter att han hade åkt hem imorse så gick jag hem och la mig, jag skulle ha uschat men det gjorde jag nyss i stället. På Onsdag ska jag träffa Carro, vi går nog och fikar.
Prison Break börjar idag wiiiie.


xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0