Plugga nu kanske?

Nina
Vad ska jag hitta på? Ska nog gå och äta någonting nu iaf! Börjar bli hungrig igen konstigt, jag har fått en jätte aptit!:$ Jätte sugen på MacDonald's mat nu! Men jag ska inte gå och köpa det! Äter något annat! Imorgon blir det svårt att uppatera någnting eftersom Tisdagar är min "stress dag". Men jag kanske hinner skriva någnting på morgonen om jag orkar gå upp tidigt! Nu kom jag på att jag inte har pluggat på svenskan så det blir nog det jag gör efter jag ätit om inte någon stör mig så jag glömmer bort det! BTW har världens bästa pojkvän (måste skryta om det lite granna i alla fall!) Utan honom vet jag inte vad jag hade gjort!


xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0