Var hos min älskade älskling idag!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera, ska försöka bli bättre på det! Får se hur det går nu när skolan börjar, vill ju inte direkt blogga från skolan känns kanske lite överdrivet?!
fil med banan
(Min frukost idag)

Åkte hem till Moeid idag, men lekte med hans syster för det mesta, oså hjälpte jag hans mamma att baka, men hon gjorde allting jag typ bara sa haha!
latte
Köpte en latte och tuggumi på vägen till honom.
Älsklingen
Moeid sover (nästan) men lät honom inte.

När jag åkte hem så var det något nattlopp eller va det var! Jag blev helt galen, jag fick gå från kapellplatsen till heden i pumps och ensam! I Heden hämta mamma och pappa mig! Tack gode gud..
Heden hållplatser
(Väntade på mamma och pappa här sedan fick jag gå ända bort till Lisebergs hotellet)

Var på NRJ igår med min syrra vi skulle träffa Jennifer och Kevin men vet inte vad som hände med det men men. Oj glömde helt att klockan var över 12 så vi säger att allt är skrivet igår (lördag) haha.

xoxo Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0