Fixat i mitt rum!

Saknat mig?!
Middagen var otroligt god igår, grymt god faktiskt! Idag har jag städat i mitt rum; dammat hyllan, damsugit, skurat golven och bytt säng kläder! Så Ska bli skönt att sova i nya rena säng kläder! Hittade Moeids örhänge bakom gardinen också på golvet, tur att jag inte damsög upp det.
kycklingfilé med klyftpotatis

Igår kväll hade Paulina, Vikkan, jag och Jennifer (PVNJ) "Girls-Night", vi hade köpt chips, godis och dricka vi kollade film "systrar i jeans 2" den heter inte så men nästan typ.. Igentligen skulle det ju bara jag och Paulina med det va mysigt att alla vi va tlsm en kväll riktigt mysigt faktiskt!
Myspys

Imorgon börjar skolan också och jag har inte gjort samhälls uppgiften så den får jag ta och börja med imorgon direk efter skolan! Så jag inte kommer efter. Sedan måste jag göra dom som jag låg efter med innan sommarlovet!

xoxo Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0