KOM NUUUUU

Nu är det 14 dagar kvar tills bebis skall komma (enl beräknad dag). Jag hoppas att hon kommer innan det kanske nu i helgen eller nästa vecka någon gång, jag orkar verkligen inte vara gravid längre! Hon är ofta uppe i revbenen och sparkar/sträcker sig. Vilket inte alls är mysigt eller bekvämt...
 
Nu har jag bott i lägenheten i en vecka och måste erkänna att jag längtar hem lite grann... Att ha någon att prata med eller bara sitta med i samma rum. Jag är ju ensam i större av delen här hemma pga Andreas jobb, träningar, matcher osv... Men snart har jag vår lilla prinsessa hemma som kan sysselsätta mig... Andreas kommer att vara hemma 10 dagar efter förlossningen också så att vi får lite familje tid tillsammans. LÄNGTAR så jag tror att jag spricker, inatt drömde jag att jag fick värkar och vaknade av att jag faktiskt hade förvärkar läskigt värre..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0