Fredag 31a!!!

Idag klockan halv 11 skall Andreas på möte ang lägenheten, vi skall äntligen få nycklarna! JIPPI!!! Hans första kommentar imorse var "jag måste hämta ut kontakter med." Jag fattade inte vad han menade men sedan när jag vaknat till så förstod jag att det vart till elen han menade. Han hoppade upp ur sängen halv 6 idag för att klippa jobbar byxorna till shorts, tror även han är lite nervös inför mötet med banken och mäklaren osv. Jag skulle inte gå och lägga mig när jag kom hem men det gjorde jag. Jag släppte ut Nova som ville upp i sängen och där låg vi till 10 i 8, vi har nyss vart ute på en liten promenad. Nu är hon på bus humör efter att jag fått kasta pinnar. Var så skönt när hon låg och ville sova bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0