VAD HÄNDE?!

Fick ett tråkigt besked av Sankt Jörgen Park Resort igår som verkligen förstörde en liten del av mig.

Hon som gett mig pass och kollat hur det gått för mig har alltid sagt till mig; "De tycker att du är jätte duktig och att du lär dig snabbt i systemet, de säger att man märker att du jobbat på hotell innan. Så det är ju bra! Vi är riktigt nöjda med dig".

Sedan igår ringde hon och jag trodde hon skulle ge mig mer pass men då sa hon att de inte vill att jag jobbar kvar längre för att jag inte tar för mig tillräckligt! Jag tar för mig så mycket jag kan ju, jag har bara jobbat 6-8 pass där och det har inte ens vart hela pass!!! Så jag förstår inte riktigt vad som hände?! Jag fick ingen ärlig chans att lära mig så att jag kunde ta för mig ännu mera!

Riktigt besviken är jag och ledsen för gillade personerna där och stället men nu är det lite förstört för mig! Låg vaken länge igår och tänkte på det hon sa. Känner mig så misslyckad! Jag vart så chockad att jag visste inte vad jag skulle säga när jag pratade med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0