Kan inte somna!

Jag är jätte trött men jag kan inte somna! Tror att det beror på att jag inte sover med Andreas idag, åh vad jag vill flytta in i vår lägenhet nu! Skall bli underbart att somna vid hans sida varje dag och vakna vid den. Hoppas verkligen att det går bra på jobbet imorgon och att tiden bara rinner iväg! För kommer nog inte alls vara så pigg på att vara super trevlig, men brukar tänka "dessa människor/gästerna betalar faktiskt för att bli bemött på ett trevligt sätt och alla förtjänar att bli bemötta med samma glada min!" Jag är ju nästan en av de personerna som kan göra hela deras dag imorgon med bara ett leende?! Då jag jobbar check out tiden... Vår prinsessa rör på sig jätte mycket nu så kan vara därför jag inte somnar med?... NU måste jag somna god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0