ÄNTLIGEN!

Nu är det klart i lägenheten, eller all spackling, slipning, målning, tapetsering osv! Så nu kan vi lägga golv. Andreas och jag skall äta en mysig middag inne i stan idag trots det otrevliga vädret! Så blir nog en massa prat om vad vi skall ha för golv i rummen. Vi har ännu inte vart och köpt vagnen som jag längtar efter men det är väl lika bra... Den skulle bara stå i vägen just nu för mitt rum är inte så jätte stort och inte Andreas heller, eftersom vi skall lägga golv i nya lägenheten är det ingen idé att ställa den där heller. Men så fort golven är klara så ska vi köpa vagnen och vår efterlängtade säng! Jag/vi har inte bestämt oss riktigt om vi vill ha en Emmaljunga Mondial Duo Combi vagn eller en Emmaljunga Edge Duo Combi jag gillar båda lika mycket men Mondial Duo Combi lutar det mest åt då det är galler längst ner på Chassin vilket är toppen om man är och handlar själv den tål ju tyngre varor!

Kommentarer
Anonym

Men finns den inne? Vissa vagnar har lång leveranstid .

Svar: Ja den finns på lager det är drf jag inte lagt ut vart jag hittat den för att den inte skall ta slut. :)
Janina

2013-06-26 | 21:46:24
Anonym

Ha ha rolig du e. Vill någon ha en sådan så hittar dem nog dem ändå. Finns ju nästan överallt. ( om inte på lager så beställer dem den). Det är nog ingen som impulshandlar eller i sistaminuten. / Kina

Svar: Hihi ne men det vore så himla typiskt att den tog slut innan jag köpt den och hittat den på ett hyfsat nära ställe till ett bra pris... (A)
Janina

2013-06-27 | 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0