Jobba i sommar värmen

Roligt att jobba kväll nu när solen och värmen äntligen nått Göteborg. Det är redan över 20 grader ute och klockan är bara 10! VARFÖR sa jag ja till denna helgen?! VARFÖR VARFÖR VARFÖR!!!? Jobbar sent pass idag 14.30-22.30 imorgon jobbar jag tidigt 07.00-15.00, mån-tis jobbar jag sent och på onsdag jobbar jag tidigt! Kommer vara helt slut efter dessa dagarna! På torsdag skall Andreas och jag till östra sjukhus för att göra ett ultraljud och då får vi veta om det måste bli kejsarsnitt. Jag hoppas verkligen att jag slipper det, vill inte ha ett ärr! Jag kunde verkligen inte somna igår ända till klockan 02.00 låg jag klar vaken så somna nog vid kvart över 2 eller halv 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0