Firmabilen hade vilat för länge...

Andreas och jag vaknade 6.22 idag utan väckarklocka! Inte illa att vi båda vakna då...! När han skulle starta firma bilen så fick han inte igång den, så vi skulle "rulla igång den". Det funka inte heller! Så han fick väcka sin stackars pappa för att vi skulle starta den med startkablar. Bilen hade han rullat igång till mitten av utfarten så vi fick putta ut den till gatan så hans pappa skulle komma ut med deras bil.

Sedan när de hade fått igång bilen med kablarna så åkte vi iväg och han lämnade av mig hemma. Idag skall jag jobba ett sent pass så skall gå och lägga mig en stund nu. Ikväll när jag slutat kommer Andreas och hämtar mig, NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0