Tvättar allt nytt!

Jag somnade efter att jag vart på toaletten och druckit vatten. Vakna igen vid halv 9 tror jag att klockan var, åt frukost i lugn och ro. Sedan packade jag ner alla bebis kläder/snuttisar/filtar osv som vi fick på baby showern för att ta med det hem och tvätta, då jag skall vara hemma hos mamma ikväll. Jag har tvättat hälften och nu tvättar jag andra hälften, det är så otroligt svårt med färgerna vill ju inte blanda det så något blir missfärgat. Vitt är klart, rosa/lila ligger i maskinen. Sedan har jag lite i mörkare färger (4-5 plagg) som jag tvättar separat.
 
Imorgon blir det jobb från 11-15 (ska se om jag kan ha mina egna svarta jeans då kjolen sitter rätt tight och åker upp hela tiden). 
 
Andreas blev jätte glad över sin nya plånbok, hoppas att denna blir bra för honom så han slipper beställa nytt Visa kort hela tiden. Under 1år så har han beställt ett nytt kort 2 gånger! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0